Mallorca dag 3 🚗

2 augustus 2025 - Cala d'Or, Spanje

Niet te geloven… Ik lig alweer voor de derde keer hier in bed 🤣 Bizar hoe dat gaat: je kijkt er maanden naar uit, en ineens vliegen de dagen voorbij.

Vandaag begonnen Xavier en ik de ochtend samen met een ontbijtje, met z’n tweetjes. Guillaume en Cedrique lagen nog even lekker te tukken – die hadden duidelijk nog wat extra slaap nodig. Daarna een uurtje gelezen bij het zwembad. Zalig, met de ochtendzon op m’n huid en een mega spannend boek in m’n handen.

Om 11 uur zijn Guillaume en ik al wandelend naar een autoverhuurbedrijf gegaan. Eergisteren, toen we naar ons hotel reden, had ik daar al een huurauto gereserveerd. We zijn meteen even het stadje in gewandeld voor een koffie en een fijn gesprek. 🙌 Zulke momenten zijn goud waard ❤️

Daarna reden we in onze blitse zwarte Fiat Panda terug naar het hotel. Samen geluncht met z’n allen – en wat denk je? Xavier is hier officieel de toetjeskoning geworden 🍰 Hij eet meer desserts dan normaal eten! Cedrique had een prachtig strandje gevonden: Playa Romántica, op ongeveer een half uurtje rijden. Dus hup, allemaal de auto in.

Wat een paradijsje! Prachtig helder water, heerlijk gezwommen, gelezen, sangria gedronken en volop genoten. Ook het ritje erheen – en terug – was echt genieten.

Terug in het hotel hebben we ons opgefrist voor een avondje uit. Nu we toch een auto hebben, wilden we wat meer van de omgeving zien. We zijn tapas gaan eten – en oh, wat was dat genieten! 😍 Op de terugweg naar de auto hebben de jongens nog een bijzonder ijsje gehaald. Ik heb zelf overgeslagen, maar wel geproefd bij Cedrique. Je kiest drie ingrediënten, zij hakken het fijn, gooien er iets vloeibaars bij (lijkt op melk), maken het helemaal plat, en dan… wordt het ijs waar ze rolletjes van maken. Topping erbij – en klaar. Een TikTok-hype natuurlijk… en ja hoor, een mega rij (ze weten wat ze doen), en wij trappen er vrolijk in. Maar ach, blije gezichten – en dat is alles waard 😊

Terug bij het hotel nog genoten van een gin, de gezellige verhalen van de jongens, en daarna zijn ze nog gaan biljarten.

Nu moe maar voldaan lekker in bed.

Morgen weer een nieuwe dag vol avontuur.

Veel liefs van ons 💛

Foto’s

1 Reactie

  1. Marjo van den Berg:
    2 augustus 2025
    Wat een heerlijke dag zo te lezen. Zalig toch.
    Dagen vliegen idd snel voorbij. Ervaar ik zelf ook. Al weer 3 weken erop zitten. Maar goed we gaan gewoon verder!!! Kijk weer uit naar t volgende verhaal van jullie😘😘😘😘